czwartek, 31 lipca 2014

Top Model...

  Czeeść!

  Moniaxd postanowiła zrobić jutro od 13, do 15. W pierwszym etapie uczestnicy mają się ubrać uroczo, niczym Tomczak i Dejwid razem.  .... Macie się ubrać najładniej jak potraficie innymi słowy. W drugim "szalono", czyli jakoś dziwnie zwariowanie, a w trzecim jeszcze nie wiem. Okaże się później. Jeśli chłopcy chcą wziąć udział, mogą. Tym którzy nie chcą mieć z tym nic wspólnego, radze w tych godzinach omijać Chatkę Plemienną szerokim łukiem. To chyba tyle... Wątpie żeby ktoś to przeczytał, ale zawsze warto spróbować.
Do następnego postu..!
  ~Najlena

Wiadomość powitalna!

  Czeeeść! v.v
  W plemieniu  nie dzieje się nic szczególnego, więc nie ma też o czym pisać. Dlatego nie ma postów, od dwóch dni. Ktoś zmienił wiadomość powitalną, i zapraszam do zgłaszania ich w komentarzach, na Heromice, czy gdzie kolwiek chcecie, byle by doszło do mnie, Dawida, Tomka, lub Kierunkowej. Powinna być w niej nazwa plemienia, link do bloga, i dobrze by było napisać do których osób się kierować w razie jakichś pytań. To chyba tyle... Do następnego postu!
  ~Najlena

poniedziałek, 28 lipca 2014

Jee , dobijemy ;3

Jeżeli będzie chociaż 800 wyświetleń zorganizuje konkurs ^^ , mamy około 400 narazie , mam nadzieję , że napłynie ich troszkę ;)
 
                       Macie tu kilka fotek ^^



 I to tylee paa . Do następnego razu <3

piątek, 25 lipca 2014

Już lepiej...

  Czeeeść. <3
  Jezu! Jaki to był przedwczoraj cięzki dzień dla mnie.. (Wczoraj z resztą też)! Wszystko się wyjaśniło, Kierunkowa wróciła ,głupia ankieta nie ma już znaczenia, i byłam blisko do opuszczenia tego bloga, plemienia i całego Heromice! Tyle się dziaało!
   Narazie Kierunkowa wyjechała, i nie możemy ustalić kto będzie Wodzem.. Narazie poprosiła mnie, żebym Wodzowala, z czego się za bardzo nie ucieszyłam, myślę że większość osób się domyśli dlaczego, a jak nie, to trudno. Ogólnie, to dopiero TERAZ wszystko wraca do normy. Niestety Tomek się troche "zmienił"? To chyba dobre słowo... Chciał mnie wyrzucić z bloga, i zmienić go dla innego plemienia, mam nadzieję, że zmienił zdanie.. A szczególnie, gdy już się wszystko naprawiło!
Narazie to tyle, niedługo następny post. Dziękuję Wam wszyyystkim. Do następnego postu!
  ~Najlena

środa, 23 lipca 2014

To nie jej wina

Ostatnio odeszła pewna osoba ' Kierunkowa' to nie wina Najleny ona nic takiego nie zrobiła .
Jak nie wiecie , to po co ją obwiniacie? Kierunkowa sama odeszła!
Jeszcze jedna sprawa , natomiast dziękujemy razem z Leną i Tomkiem za 300 wyświetleń , oby tak dalej ;)
Do następnego wpisu . 3-majcie się .
 
                                                           Dawid <:
                                       

Problemy...

  Cześć..!
 
  W plemieniu powstał mały problem z powodu zmiany Wodza, a raczej jego odejścia... Kierunkowa gdy odchodziła porozdawała wszystkim rangi, i zrobił się mały bałagan. Na szczęście gdy weszłam ktoś mi oddał rangę (niestety nie wiem kto to był), i trochę to ogarnęłam.. Wszystko wraca do normy. 
  Na razie jeszcze nie wiemy kto będzie Wodzem, najprawdopodobniej Youkaiii, Milauu albo ja, a przynajmniej tak wynika z tego czego się dowiedziałam.
   Przepraszam za to, że poodbierałam niektórym osobom rangi, ale nie było innego wyjścia.. 
Mam nadzieję, że dużo wyjaśniłam. Samej historii, tej kłótni/nieporozumienia nie znam. Nie było mnie wtedy. Może Tomek więcej wyjaśni.. Do następnego postu..!
  ~Najlena
   

Nowy redaktor :)

Hej :*
Lena dodała nowego redaktora Dawida. To nasz plemienny starzysta. To na tyle. Paaa




Posta pisał Tomekkca.



I mam new logo :).

wtorek, 22 lipca 2014

Ankieta

  Cześć!
  Zrobiliśmy ankiete... jak widać, pytamy czy Kierunkowa ma być nadal Wodzem?
  Chciałam wyjaśnić, czemu miałaby właśnie nie być. Tak, są powody. Np. taki, że tylko z powodu kłótni, zmieniła mi rangę. Podczas tej kłótni, ani jej nie obraziłam, ani nic co mogło by dac powód żeby to zrobić... Uważa również, (może uważała, nie wiem) że ponieważ na blogu są "treści jej plemienia", to jest przynajmniej po części jej blog (mówię o tym, ponieważ była sytuacja kiedy kazała wyrzucić Bonbona z ego bloga, ponieważ go nie znała... i ogólnie, trochę się nim rządziła).
  Kierunkowa  nic nie włożyła do tego bloga, może jedynie napisała jednego posta. Do plemienia chyba też nie za dużo, ponieważ to ja napisałam wiadomość (której nie usunęła...), nie ustalała żadnych reguł, ani nic podobnego.
  Nie chciałam tu jej obrazić, tylko wyjaśnić powody dla których mogła by nie być szmanem. (o które z resztą pare osób prosiło..)
  ~Najlena

Regulamin Chatu!

Regulamin chatu:

1. Nie przeklinaj
2. Nie kłoć się (bana lub ostrzeżenie dostają osoby uczestniczące w niej)
3. Nie podawaj danych redaktorów i innych Tobie znanych osób jeśli je znasz i nie wyraziły na to zgody.
Jeżeli zauważę udostępnianie takich rzeczy na czacie, od razu wlepiam ban na zawsze)
4. Nie przezywaj innych.
Nieważne, czy to dla żartu. Komuś może zrobić się przykro.
5. Nie podszywaj się pod innych użytkowników czatu i moderatorów/administratorów.
6. Zanim zaczniesz czatować zmień nazwę z podstawowej na swój login na Heromice, imię lub pseudonim. (Osobiście polecam przynajmniej dodanie swojej nazwy użytkownika w nawiasie, by uniknąć pytań o login i marnowanie swojego czasu)
7. Nie oszukuj.
8. Nie spamuj. (nie pisz bez powodu emotek, pojedynczych wyrazów)
9. Nie zachowuj się zboczenie. (nie poruszaj tematów intymnych, itp.)
10.Nie proś o podwyższenie rangi.




To cały regulamin.
Bayyyy
Posta pisał Tomekkca



Powrót i odejście. :o

  Cześć!
Z powodu pewnych problemów z Kierunkową, usunęliśmy ją z bloga. Za to przywrócimy Bonbona! :D
  Mam nadzieje, że nie pojawią się tutaj hejty, ponieważ BYŁ POWÓD, żeby ją usunąć... Nie będe tutaj opowiadać całej historii, ponieważ nie sądze, żeby nasz o to cudowny Wódz się na to zgodził. Chciałam od razu też podziękować za te mnóóóstwo wyświetleń. <3 Do następnego postu! (który swoją drogą, będzie już bardziej na temat)
 ~Najlena

Regulamin

Regulamin Plemienia

  1. Nie spamuj na czacie plemiennym
  2. Nie wtracaj sie do dyskusji miedzy dwoma osobami. Np. "Ooo... znowu kłótnia!", a w szczególnosci kiedy nie wiesz o czym mowa.
  3. Nie proś o wyzsza range, jesli na nia nie zaluzyłes. Nie zmieniaj warunków podwyzszenia rangi.
  4. Jesli masz pomysł na wiadomosc powiatlna, to najpierw przedstaw go Wodzowi plemienia. 
  5. Jesli chcesz urzadzic jakies przyjecie,  konkurs, zabawe itp. powiedz o tym włascicielom plemienia. Za organizacje, mozesz zdobyc lepsza range.
  6. Gdy ktos źle sie zachowuje (przeklina, obraza i wyzywa innych), jak najszybciej powiadom o tym Kierunkowa, lub jej zastepców.
~Najlena

100 wyświetleń :)

Hejo!!!!!
Nasz blog ma już 100 wyświetleń :). Bayyy
Posta pisał Tomekkca.




Mam logo + dobre wiadomości :)

Cześć!!!
Mam dobre wiadomości. Posty będzie pisał wódz (Kierunkowa). Siostra Najleny dodała tło i chat na bloga.
I mam logo:
Posta pisał Tomekkca.





                                                        
Bayyyyy.

Panbombom...

Cześć :(
Usunąłem z bloga Bomboma, ponieważ wódz (Kierunkowa) mi kazał. To na tyle. Do następnego posta.
Posta pisał Tomekkca.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Dzięękujemy!

  Cześć!!!
  Dzięki mojej ukochanej siotrze Ani, mamy tutaj tło i chat! Bez niej i jej umięjętności informatycznych z pewnością by mi się nie udało. Chciałam również podziękować Wam. Za te 68 wyświetleń tego bloga! Jak Tomek mówił, ma on dopiero 2-3 godziny (nie wiem, nie sprawdzałam)! Jeszcze raz baardzo Wam dzięękuje! <333
  ~Najlena

Wyświetlenia naszego Bloga...

Witam ponownie :)
Nasz blog ma dopiero 2 godz. a już  ma 64 wyświetlenia.. Dziękuje Wam za to :)
Posta pisał Tomekkca.

Hej :D

Dzieu Dobry :D

Tu Bonbon. Ostatnio nie mogłem dodawać postów i wchodzić na Heromice. :c Bardzo się ciesze, że wreszcie oraz ja mogę pisać na blogu. Coś o sobie napiszę: Lubię słuchać remix'ów oraz rysować. ^-^ Malowałem kiedyś myszy ale mi to nie wychodziło... Plemię Czarno Białe Lamy, poznałem niedawno. Grałem, a tu zaproszenie do plemka x3 Więc reszty możecie się domyślać.

Bay ;3

Zmiany na blogu

 Siemano! :d
 Przeprowadzamy (a przynajmniej się staramy) zmiany na naszym blogu. Jakieś tło, muzyka i inne takie pierdoły. Ja jako, że mieszkam z dwójką małych dzieci (nie, nie moich, mojej siostry), mam dosyć mało czasu więc może to trochę długo potrwać. Oczywiście w tym czasie będziemy dawać posty. To takie małe info ode mnie. :D
 ~Najlena

Czarno Białe LAMY

 Cześć!
 Tu Lenka, współzałożycielka bloga! Będziemy pisać o Heromice, i naszym plemieniu czyli Czarno Białe LAMY. Coś powiem o sobie... Nie lubię mówić ile mam lat, lubię gdy jest odpowiednia temperatura i boje się zjeżdżalni. Troche nietypowe, prawda?
    Wracając do plemienia, jak widać po nazwie, jesteśmy mega lamami.. a przynajmniej ja.. D:
                      Tak więc, to takie małe przywitanie ode mnie. <3

Cześć!

Hejo :D
Ten blog będzie o Heromice. Dokładniej o plemieniu Czarno Białe LAMY. Jestem Tomek a na heromice Tomekkca. Adminami w plemku jestem ja, Najlena, Kierunkowa i Panbonbon. To na tyle.
Do następnego posta :)
Pisał  Tomekkca.