czwartek, 31 lipca 2014

Top Model...

  Czeeść!

  Moniaxd postanowiła zrobić jutro od 13, do 15. W pierwszym etapie uczestnicy mają się ubrać uroczo, niczym Tomczak i Dejwid razem.  .... Macie się ubrać najładniej jak potraficie innymi słowy. W drugim "szalono", czyli jakoś dziwnie zwariowanie, a w trzecim jeszcze nie wiem. Okaże się później. Jeśli chłopcy chcą wziąć udział, mogą. Tym którzy nie chcą mieć z tym nic wspólnego, radze w tych godzinach omijać Chatkę Plemienną szerokim łukiem. To chyba tyle... Wątpie żeby ktoś to przeczytał, ale zawsze warto spróbować.
Do następnego postu..!
  ~Najlena

7 komentarzy:

  1. Lenko, czy na blogu mogłabyśmi dać Admina bo ktoś mi zmienił.
    ~tomekkca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi o tym na Heromice, ok?

      Usuń
    2. Chyba ja też nie mam... Nie wiem co się stało. Mam strasznie mało ustawień, i nie moge praktycznie nic zrobić oprócz wysyłania postów.

      Usuń
  2. napewno nie , ja . Szczerze? To ja nawet nie wiem jak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenko, ja przez 3 dni na hrm nie właziłem i robota ze zmianami rang to była robota mojego kuzyna =,=. A o adminie to może robota twórcy bloggera???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to była jego robota, to czemu wcześniej tego nie mówiłeś? A z tym adminem to nie mam pojęcia. Nie chcę tutaj robić spamu, więc albo wejdź na Heromice, albo napisz mi maila.

      Usuń
  4. I nie właże na hrm bo, nie chce mi się włazić...

    OdpowiedzUsuń